Умови обміну або повернення товару

Обмін або повернення товару здійснюється протягом 14 днів після покупки згідно закону "Про захист прав споживача". Переконайтеся, що товар зберіг товарний вигляд, не має пошкоджень і зберіг заводські маркування та ярлики, цілісність упаковки і гарантійний лист, якщо на товар передбачена гарантія. Якщо товар має неробочий стан, то обмін або повернення здійснюється після укладення авторизованого виробником сервісного центру і видачі відповідного письмового висновку.

Звертаємо увагу: Послуги вантажоперевізника при поверненні або обміні здійснюються за рахунок покупця.

Процедура обміну або повернення:

Обміняти або повернути товар Ви можете за адресою м Суми, вул. Білопільський шлях, 11. Якщо Ви живете не в м. Суми відправити товар можна на відділення "Нова Пошта" в м. Суми (номер відділення та ПІБ одержувача уточнюйте у менеджерів). Крім самого товару Ви повинні відправити також гарантійний талон і документи, які підтверджують факт купівлі (видаткова накладна або чек). Після отримання товару кур'єром на складі вантажоперевізника товар передається на сервісний центр, який робить офіційне укладення по цілісності і працездатності товару. Після надання висновку Вам повертаються Ваші кошти (переказу за реквізитами Вашої гривневої карти) або робиться обмін на аналогічний товар, але не пізніше ніж у 14-денний термін, згідно закону "Про захист прав споживача".